Chakk ! selamat datang :D

Pandai bukak , pandai follow . :)

Sunday, 18 September 2011

Woooww!

Helo There , na Story jap .
Pasal kejadian yang menimpa kawan Fizan yang baru saja menimpa diri nya . Nama dia Al firdaus .
Kejadian ni belaku bila Al anta fizan balik rumah selepas selesai menghadap biskut dirumah Cik Yana .
After a few minit . Al tepon fizan " Helo fizan , tolong aku . aku acident la , kat  depan klinik " perghh begitu menyayat hati daa . Fizan pon dtg . bila da smpai jew . Fizan tgk Al dah terdodok smbil dikelilingi oleh ramai org .
Dasyat giler la .
Pastu fizan pegi kedai jap , beli air untuk al . *sebenarnya ade pakcik tu suruh beli air , tpi bukan nyer na bgy duit . kedekut na mampos , bhahaa .
Balik dari kedai jew , tgk abg al dah smpai . Fizan bgy la air mineral kat al *air mineral jew , tak cukup duit . hee*. pastu abg Al ajak pegi hospital ngn dia . huhuu . I follow jew la . heee .
Smpai dihospital . al kene amek darah , x-ray . pastu kene ceramah ngn Doc. , Bhahaa tak bole blah la .
Da abes sumer . Al kene pegi wad separa kritikal .
Pffttt .. tak larat na citer . tgk je la pic kat bawah ni . heee .


Signs untuk pegi ke wad sementara .
*Woooww ! Wad Separa Kritikal tuu .  o.O




Budak degil . ! Dah tahu sakit bole lagi maen mesej , Bhahaa .
Kau terbaek  Bro ! 




Menunggu panggilan dari seseorang  dan  menahan kesakitan  yang teramat  sakit .
*Pfftt , bro chill yee . :)




Roti Gardenia yg Al dan fizan melantak . maklum la  takmkn lagi sejak balik dr mkn rumah Cik Yana .  heee :D

Sory coz pic sikit , Nurses marah .  Bhahaa .
Mesti korang na tahu Al parah ke tak kan ? okee Fizan bagi tahu . tulang kaki kanan dia retak . Maybe kene operation , masuk besi . Woooww ! terkejut seyhh bile dengar kene operation .
Apa-apa pon , moga cepat sembuh bro . Always Smile . Take care . Semekom . ^^

No comments:

Post a Comment