Chakk ! selamat datang :D

Pandai bukak , pandai follow . :)

Tuesday 25 February 2014

Senyum bro.


Asalamualaikum, harap semua sihat walafiat. Dah LAMA tak post dekat bloq ni. Hahaha, bussinesman katakan. Busy 24 jam la jawabnya. 

Okay, sekarang dah masuk 2014 dan aku masih hidup lagi dan boleh terus senyum. Harap tahun ni akan lebih baik dari tahun sebelumnya. 2013, tahun yang aku rasa paling teruk dalam hidup aku terutamanya (09.01.2013). Tarikh yang aku takkan lupa sampai mati! Ergh, sedih, pedih, terobek hati, hancur muka. Hahaha, itu kisah tahun lepas dah malas nak ingat lagi. 

Tahun ni 2014, Tahun SPM bagi semua pelajar yang lahir pada 1997. Hahaha, harap semua rakan, sahabat, kawan aku dapat menjawabnya dengan hati yang terbuka. Fikirlah, MASA DEPAN kita ada di TANGAN KITA SENDIRI. 

Hahaha, akhir kata : goodluck guys. Patik undur diri dulu, asalamualaikum. Semoga kita berjumpa lagi :D 

Biar la gambar yang menghuraikan segalanya kisah tentang hidup aku.

No comments:

Post a Comment